List: "Dziękuję ci za to co było i za to co będzie."

Dziękuję ci za to co było i za to co będzie.

Niepodziewanie los mi dał miłość, natchnienie i wiarę, że mogę poczuć
szczęście. Choć przez chwilę. Choć przez dwie chwile.
Dziękuję ci, że jesteś. Że byłaś dla mnie. Że mogłem być dla ciebie.

Nagle los mi dał
wszystko co chciałem mieć."
Pragnienie ust twych
choć wiem
Nie jesteś gotowa
by bardzo mnie chcieć
Znów podstęp byś była moja.
Nie pozwolę ci
by był to ostatni raz....

Dziękuję ci za magię uczuć, którą odkryłem dzięki tobie. Może nie
zawsze umiem, to wyrazić ale kocham ciebie. Magicznie, nieziemsko ale
prosto ludzko najlepiej jak potrafię. Magia naszych uczuć przyszła do
nas niespodziewanie. Magia jest niespodziewana.

I wiem, że bardzo ciebie chcę.

I noce moje, gdy przylatuję do ciebie, są dla twej duszy. I dla wiary,
w to co boję się wierzyć.
Jeżeli jest to sen, to niech trwa jak najdłużej.
Jeżeli to nie sen, to niech przeznaczenie kieruje magią moich uczuć.

Coś się zmieniło we mnie, odkąd jesteś, jesteś dla mnie. A kiedy
tęsknię, to tęsknię za tobą.
Tam gdzie jesteś to jestem ja. Obok ciebie.
Pieszczoty nasze w chwilach spełnień są czymś czego nigdy nie
zaznałem. Czas wtedy inaczej płynie.

I czy zechcesz ze mną być tak blisko, tak namiętnie nie raz, nie dwa?

1 komentarz:

  1. "Teraz wiem, tak już jest
    jesteś częścią mnie
    Każdym dniem każdą z chwil
    Jesteś częścią mnie..."

    Nie potrafię już bez ciebie żyć.
    Jesteś częścią mnie.
    Jesteś w moim sercu, w moich myślach.
    Jesteś marzeniem, które się iści.
    To co nas łączy jest nieziemskie, magiczne...
    Chcę żeby to trwało jak najdłużej.
    Nigdy nie zapomnę naszej miłości...ani jednej chwili
    Wpuściłam Cię do mojego serca
    A ty oddałeś mi swoje...kochane,najdroższe.

    OdpowiedzUsuń