List - "Więc bądź."

Więc bądź.

„A ja kocham Cię,
A ja kocham Cię za to.
Mówię i opisuję powietrze.
A ja kocham Cię za to,
A ja kocham Cię za to,
Kocham Cię za to, że jesteś.”

J chciałbym ci powiedzieć, że marzę o tobie.
J chciałbym ci powiedzieć, że nawet kiedy bym nie umiał lub nie potrafił lub nie mógł zachować mej miłości do ciebie, to pamiętaj że kocham.
Może nie umiem, może nie będę umiał, może nie będę mógł. Kocham bo jesteś.

Twój prezent jest dany mi w bardzo odpowiednim momencie. Potrzebuję takiej nostalgii. Pozytywnej nostalgii.
Dziękuję.

Dziękuję, że jesteś. I właściwie nic więcej nie potrzebuję, tylko „bycia” z tobą. „Bycia” twego dla mnie i mojego „bycia” dla ciebie.
Chcę pamiętać, chwile z tobą i nie zapomnieć ich nigdy. Przypominaj mi je często, codziennie, w każdym uśmiechu, dotyku.

Przypominaj dla naszej miłości naszego pragnienia.

Gdy ty jesteś to i ja jestem. Więc bądź. Bądź mym marzeniem, pragnieniem, cielesnością. Kobietą dla mnie jedyną. Taką jaką jesteś. Kochaj mnie i kochaj się ze mną. Przytulaj i dotykaj. Milcz i mów. Patrz na mnie i czuj. Nie patrz ale pragnij. A gdy nie pragniesz to przytul. A gdy pragniesz to weź mnie namiętnie, pożądliwie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz