Liścik: "To co się ostatnio zdarzyło."

To co się ostatnio zdarzyło.

Dużo, na pewno nie mało, ostatnio się zdarzyło. Musiałem zrobić to co zrobiłem i to czego ode mnie oczekiwali ludzie, choć może bali się o tym nawet pomyśleć. Gdzieś, w którymś momencie zrozumiałem, że nie mogę mu ufać. Nie mogłem ci o tym powiedzieć. Wiem, że zrozumiesz.

Zrozumiesz bo rozumiesz mnie.

Jest tak, że komuś zaczynamy nie ufać, choć nie wiemy dlaczego. Jest też tak, że przychodzi moment bezgranicznego zaufania i też nie wiemy dlaczego. Czujemy tak. Czujemy, że tak jest.

Czy ci ufam?

Odpowiedz sobie sama na to pytanie. Ja ci na to pytanie odpowiadam codziennie.
Zaufaniu towarzyszy nadzieja. Taka emocja zaufania naszego, dla nas.
Wiedząc, że jesteś, czuję że ufam. Ufam, że będzie dobrze nam, dalej, ciągle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz