List: "Jak się zmieniłem przy Tobie?"

Jak się zmieniłem przy Tobie?  
  
Jak się zmieniłem przy Tobie?
Jak zmieniła mnie moja do ciebie miłość?
Jak zmieniły się moje emocje?
  
Mam inną energię. Wydobytą z nijakości i przekształconą w działanie. Energię, która wyraża cel. Moje powołanie w działaniu. Proste codzienne działanie, na ścieżce prowadzącej do celu.

Ty jesteś moją motywacją.
Moim odniesieniem do moich myśli, emocji i działań. Na tobie mogę się oprzeć. Wiem, że wspierasz. Doceniasz i też chcesz.Docenienie moich starań jest dla mnie bardzo ważne. Docenienie samo w sobie wystarcza.

Docenienie dodaje mi entuzjazmu.
Entuzjazm mnie uszlachetnia.
 
Chcesz bym ja chciał. Dla mnie i dla ciebie. Byśmy mieli taką zwykła, zwyczajną satysfakcję. Że umiemy, że chcemy, że potrafimy.
Że nie zmarnujemy życia. Choć trochę, troszkę ale nie zmarnujemy.
Spokój jest we mnie większy, gdy jesteś. Gdy mam poczucie, że ciebie mam. Emocje, są bardziej miłe, dobre. Mniej jest tych złych.
Bliżej szczęści jest moja dusza. Szczęścia chwil. Chwil szczęśliwych. 
Moja miłość do ciebie bardziej się uspokoiła. Jakby chciał dojrzewać. Dorośleć. Ewaluować w kierunku spokojnej miłości. Miłości trwałej.
Może dalej jestem zaczarowany? Chcę tych czarów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz