Najfajniejsze jest przytulanie i buziaczki...

Takie nasze, takie Twoje i takie moje dla Ciebie. I jak buziaczkujesz , to mnie wtedy tak mocno ściskasz. Tak lubię.

I lubię mówić Tobie, że Ciebie kocham. I jak przytulam, to moje ciało wtedy, twojemu, mówi, że kocha. Tak słodziutko wtedy jest.

Przytulaj mnie.
Przytulanie jest najważniejsze.

Przytulaniem, uczymy swoje ciała i swoje dusze miłości.
Przytulaniem, pokazujemy, że tęsknimy, za sobą. Tęsknimy zawsze, w każdej sekundzie.
Przytulaniem, przemierzamy swoje myśli.

Przytulaj mnie.
Przytulanie jest najważniejsze.

Przytulanie, to doświadczenie przenikającego ciepła. Wymiana energii. Przekazywanie ciepłoty ciał i dusz.
Przytulanie, to doświadczenie dla naszych zmysłów. To wzmacnianie naszego uczucia.
Przytulanie, to wiara, że ten cud nasz jest i będzie naszym cudem.

Przytulaj mnie.
Przytulanie jest najważniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz