List - "Dziś, tylko dziś, za każdym razem jest nasze."

Dziś, tylko dziś, za każdym razem jest nasze.

Dzisiejsze nasze spotkanie zmusiło mnie do refleksji.
Gdzie jesteśmy teraz z naszym uczuciem?
Gdzie chcemy być jutro, pojutrze?
Gdzie ja mam być jutro ?

Nie jest to proste umieć na to odpowiedzieć. Myślę, że nie powinienem,
nie powinniśmy, szukać na to odpowiedzi. Zdajmy się na los. Nie
przewidujmy przyszłości i nie kreujmy jej. Bo to może zniszczyć to co
teraz mamy. Nasze wspólne skarby, skarby naszej miłości, naszego
uczucia.

Nasz skarb to nasze chwile, które mamy i których już nikt nam nie
odbierze. Tego co przeżyliśmy i za każdym razem przeżywamy.

 
Dziś, tylko dziś, za każdym razem jest nasze. Tylko nasze.

Rok temu w najskrytszych marzeniach myślałem o takich chwilach. Dziś
je mam. Razem z tobą je mam. Razem z tobą chcę je mieć. Tylko nasze
chwile. Przez nas ułożone i tylko dla nas.
Nie mogę więc sobie zadawać takich pytań. Nie chcę. Bo stracę to co jest teraz.

Nastroiłaś mnie dzisiejszymi rozmowami...

Nie wiem czy będziesz się ze mną zgadzać w tym co piszę...
Masz prawo myśleć inaczej, odczuwać inaczej po swojemu.
Kochajmy to co mamy i możemy mieć. To jest bardzo dużo.

Nie wiem czy na to zasłużyłem. Nie spodziewałem się, że mogę tak mocno kochać.
Czy zasłużyłem na ciebie?

Życie codzienne nie jest aksamitne i muszę ulegać wielu ograniczeniom.
Przy tobie jestem wolny. Choć na chwilę. Naszą chwilę. Moją i twoją. I
chcę dawać ci wolność w naszych chwilach.
Ograniczona wolna miłość, tylko dla nas.

Gdzieś w tym swoim życiu mam wciąż dużo cierpienia. Ty osładzasz to.
Chwile z tobą są słodyczą. I za to ci dziękuję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz