List - "Przeznaczenie dla mego przeznaczenia."

Przeznaczenie dla mego przeznaczenia.

Powiedziałaś mi kiedyś, że zaczynamy tęsknić minutę po rozstaniu.
Tęsknota wyraża pragnienie ciebie, ciebie dla mnie i mnie dla ciebie.
Bliskość ducha i bliskość ciał. Bliskość słów.
Nie potrafię już nie tęsknić.

Obawiam się czy moje myślenie o tobie wciąż nie przeraża ciebie.
Tęsknię do ciebie nawet gdy jesteś obok. Tęsknię bo jestem w twoim
jestestwie. Tęsknię bo boję się stracić każdej chwili z tobą. Chcę
tych chwil bardzo dużo i bardzo łapczywie przeżywać. Nienasycony
jestem takim uczuciem. Nigdy takiego nie miałem, nie przeżywałem.

Praktycznie jesteś przy mnie cały czas. A ja cały czas nie nasycam się.
Cały czas brak mi ciebie. A najbardziej twoich rąk. I gdy patrzysz w
moje oczy czuję jak mi ciebie jest mało. Bardzo mało, wciąż. Tak
jakbym chciał nadrobić stracony czas.
Czas gdy nie było nas, nas razem.
Czy czekałem na ciebie całe życie? Nie wiem tego. Nie mogę wiedzieć.
Wiem, że jesteś i brak mi ciebie. Mimo, że jesteś.
Wiem, że teraz czekam. Czekam i tęsknię czekaniem. W czekaniu moja
tęsknota jest zgłębiona. Czekając brakuje mi ciebie dla mnie.

Mówiłaś mi, że wymarzyłaś sobie mnie. Wiec jestem dla ciebie. Czekałaś
więc się doczekałaś. W swojej podróży życia, znalazłaś mnie dla
siebie. Oddaję się dla ciebie. Moja energia jest twoja. Moje
przeznaczenie jest twoje. Bądź dobrą energią dla mojej energii. Bądź
dobrym przeznaczeniem dla mego przeznaczenia.

1 komentarz:


  1. Nadałeś skarbie sens mojemu życiu.
    Tęsknię za każdą chwilą, w której mogę się tobą nacieszyć.
    Tęsknię za twoim głosem, spojrzeniem ,pocałunkami.
    Tęsknię za ramionami, które mnie obejmują.
    Tęsknię za bliskością z tobą, za dotykiem.
    Za zwykłą rozmową i wspólnym milczeniem
    Mam ogromną potrzebę bycia przy tobie.
    Nigdy wcześniej takiego uczucia nie znałam
    Kocham to uczucie.
    Jesteś jak narkotyk, uzależniłam się od ciebie.
    Budzę się rano i myślę o tobie...
    Tylko ty umiesz sprawić, że jestem szczęśliwa.
    Chcę zachować w pamięci każdą chwilę spędzona z tobą.

    OdpowiedzUsuń