List - "Moja tęsknota jest już inna."

Moja tęsknota jest już inna.

Inaczej już tęsknię, gdy tęsknię do Ciebie.
Inaczej już myślę, gdy myślę o tobie...
Inaczej me serce odczuwa westchnienie,
takie ciche, ciągłe namiętne pragnienie...

Kolejny etap naszej miłości, naszego poznania się. Inaczej już siebie
odczuwamy. Inaczej tęsknimy.
Inna ufność w twoje do mnie uczucie. Inne nasze spojrzenia i inne
uśmiechy. Inne pragnienia.
Nasza namiętność też jest już inna. Inaczej chcemy odczuwać nasze
ciała. Już poznaliśmy nasze pragnienia. Zaczarowany nasz świat.

"Nim zgadniesz jak, nim zgadnę ja
kula nam wszystko stworzy."

Pozwoliłem ci i ty pozwoliłaś mi. Byśmy byli. I spełniają się nasze marzenia.

"Tak ja to wiem
wystarczy - przytul mnie
wtedy uwolnisz się
na pewno chcesz "

Wystarczy się tylko przytulić.
Przytulenie się do ciebie jest moją namiętnością.  Tym marzeniem, tym
wyśnionym pragnieniem. Tym czego nigdy nie miałaem.
Teraz mam.
Dziękuję, że mam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz