List - "Miłość, romantyzm, sex..."

Miłość, romantyzm, sex...

Jaka jest moja miłość ?
Jaka jest moja miłość do ciebie?
Pragnę dla ciebie twego dobra. Tak po prostu dać ci chwile, chwile
uśmiechu, radości, spokoju...
Emocje jakie mi towarzyszą, gdy jesteś przy mnie są bardzo silne.
Rozmaite przyjemne uczucia.
Uświadomiłem sobie właśnie, że miłość jest trudna do opisania, do zdefiniowania.
Zaczynasz być moją inspiracją. Umożliwiasz mi samorealizację.
Odnawiasz we mnie moją energię wewnętrzną.

Intymność moja i twoja - to też miłość, nasza miłość. Bliskość i
wszelkie pozytywne uczucia jakie czuję  przywiązują mnie do ciebie.
Czarownico.

Pragnę dbać o ciebie, na tyle na ile mogę, potrafię. Przeżywać
szczęście w twojej obecności. Czuję, że masz dużo zrozumienia dla
mnie. Ja staram się mieć dla ciebie.
Pragnę dzielić się swoimi  przeżyciami, dobrymi i złymi. Bardzo chcę
dawać i brać. Dawać i otrzymywać wsparcie uczuciowe i duchowe. I
dzielić się intymnością, erotyzmem, seksem. Już jesteś ważnym
elementem mego życia.

Staram się rozumieć twoje potrzeby. Potrzebę bliskości, miłości.
Potrzebę romantycznych chwil i momentów. Potrzebę spełnienia
erotycznego.

Napisz mi o swojej miłości, o swym romantyzmie i seksie. Proszę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz