List - "Dlaczego?"

data publikacji: 22.08.2012

Dlaczego?


Zadawanie tego rodzaju pytania jest niebezpiecznie. Ktoś oczekuje deklaracji? Ktoś chce się dowartościować? Ktoś wietrzy pułapkę?
Więc czy warto zadawać takie pytanie?

Przy szczerych intencjach, i przy świadomości co jest najważniejsze w związku (nazwę świadomie naszego związku) jednak warto zadawać te pytanie często.
Obopólnie i często, żeby nie zapomnieć.
A co jest najważniejsze?
Myślę, że dla mnie bezpieczeństwo. Bezpieczeństwo naszych myśli, naszych czynów, słów. Bezpieczeństwo wyrażane przez nasze umysły. Wtedy będziemy mogli oddać się sobie.
Dlaczego?
Dlatego, że jesteś. A jak ciebie nie ma to tęsknię i wiem, że jesteś.
Dlatego, że nie jesteś nastolatką a potrafisz nią być.
Dlatego, że jak o coś ktoś cię prosi, to robisz to szczerze.
Intrygujesz, i masz w sobie sex. Czysty. Naturalny, nie sztuczny.
Dlatego, że szukałaś mnie, a ja dałem się znaleźć.
Potrzebujesz i ja potrzebuję. Życie jest piękne i trzeba piękna szukać. Chwil piękna. I ty piękna potrzebujesz. Piękna naszych spotkań, chwil.
I po prostu chcesz. I po prostu się boisz. I, że czarujesz i chcesz być czarowana.
I, że przenika we mnie podniecenie. Normalne, męskie do kobiety. I, że o tobie myślę jak o kobiecie, i jak przyjacielu.
I, że chcesz mnie się uczyć i dajesz się siebie uczyć.
Że każesz czekać, choć czekać nie chcę. I, że będę ciebie naciskał i ty to mi wybaczysz.
Dlatego, że nie jesteś dla każdego tylko dla mnie. I dlatego, że tylko ty o tym decydujesz. Ja nie. Ty.
I rozumiesz nasze ograniczenia. Ograniczenia, które dają wolność. Naszą. Tylko naszą, skrytą dla nas.
I gdy odejdziesz, to zostaniesz. I jak ja odejdę to zostanę.
Za szaleństwo i brak szaleństwa. 

„Czemu bardzo mocno,
tak namiętnie chcesz
nie wiesz tego,
nie wiesz tego też.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz