List - "Sens życia."

data publikacji: 24.09.2012

Sens życia.

Sens życia - robić to lubię i co jest moją pasją, inaczej umieram.
Taką myśl mam po obejrzeniu filmu "Jesteś Bogiem".
Nie przypominam sobie, żebym był w kinie na filmie, po którym widzowie
zaczęli bić brawa.
Świetnie zrobiony, cały czas trzyma widza w "nieokreślonej tajemnicy".
Tajemnicy chęci bycia zauważonym, docenionym i żebym mógł robić to co
lubię i wierzę.  Inaczej tracę siebie i ginę, umieram, poddaję się,
lub uciekam (popełniam samobójstwo, rzeczywiste fizycznie, lub
psychiczne).
Na pewno inaczej to odbiera człowiek młody, mający mało ograniczeń i
nie mający nic do stracenia. Inaczej 40-latek, który zdążył już coś
zrobić w życiu i wiele stracić.
Ale sens życia ciągle jest ten sam - robić to lubię i co jest moją
pasją, inaczej umieram. Pasja stanowi antidotum na szarą
rzeczywistość.
Czy robie to co lubię? Czy żyję swoja pasją i rozwijam ją? Nie jest
tak u mnie. Najbardziej mnie boli to, że dużo czasu marnuję i
zmarnowałem w swoim życiu. Coraz bardziej doceniam czas, swój czas.
Kiedy marnuję czas? Kiedy czas nie jest zmarnowany? I czy umiem to określić?
Wiesz kochanie odkąd przestałem pić, staram się nadrobić to co pijąc
straciłem. Ale jest to złe podejście. Nadrobić się nie da i trzeba się
z tym pogodzić. Trzeba budować coś nowego, a nie nadrabiać to co się
straciło. Gdzieś, tak do końca jeszcze sobie nie wybaczyłem mego
picia. Wybaczenie sobie samemu jest bardzo ważne.
Nie gniewaj się na mnie, że tak do ciebie piszę, ale jesteś jedyną
osobą, której potrafię to powiedzieć, napisać. Ty możesz mnie najwyżej
skrytykować, ale na pewno mi nie będziesz wypominać i nie będziesz
robić żadnych wyrzutów. Może dlatego mam do ciebie zaufanie? Może
dlatego otwieram się tobie?
Może moim grzechem jest to, że chcę za dużo?
Po prostu nie tracić czasu i mieć czas dla siebie. Tylko dla siebie.

"Chory organizm zastanawia się nad sobą, a zdrowy działa." - cytat z Sexmisji.
A może jest tak, że jedno i drugie jednakowo są potrzebne?
Zastanawianie się i działanie.
Dziś tego nie wiem. Poradź mi. Powiedz coś mądrego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz