List - "Rzeczy ważne cz. 2"

data publikacji: 07.09.2012

Rzeczy ważne cz. 2 

Nasz świat z chwil. Z radością piszę dla Ciebie. To jest jedna z
cegiełek naszego świata. Pisząc dla ciebie jestem przy tobie.
Zapominam o tym co nie muszę teraz pamiętać. Odpoczywam, od trosk,
delektuję się. Tobą się delektuję, naszą wolną w czasie chwilą.

"Czy ktoś może zliczyć pocałunki
nasze kochane słodkie podarunki..."

Dużą radość sprawiają mi twoje oczy, takie szkliste, co raz częściej
je takie widzę. Jakbyś na nowo odkrywała swój świat.
Przy mnie odkrywasz i tworzysz swój świat. A w nim jestem ja. Dla
ciebie i przez ciebie naznaczony, zawładnięty, zaczarowany.
Zacałowany, za "buziaczkowany".
Potrafisz być dziewczynką, by za sekundę stać się namiętnością
kobiecą.  Pełną dojrzałą pomarańczą. Słodką malutką winogronką. ...

Czekam, aż poznam ciebie w rozkoszy. Znów oczekiwanie.
Co raz bardziej we mnie piękniejsze. Co raz bardziej pełniejsze.

Opowiedz mi o swojej rozkosz?
Może już potrafisz, może jeszcze nie. Spróbuj. Troszkę, tak jak
potrafisz. Zaakceptuję i postaram się zrozumieć.
Więc spróbuj, troszeczkę, dla siebie samej.

Pytanie i zadanie na dziś:
Opowiedz mi o swojej rozkosz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz