List - "Spotkanie z ciszą."

data publikacji: 02.09.2012

Spotkanie z ciszą.

Dziś poczułem ciszę. Moment, chwila ciszy. Przemknęła, przez sekundę, tuż obok mnie, tuż obok nas. Świadomość, że cisza jest moją naturą, jest dla mnie za każdym razem nowym doświadczeniem. Przyjemnym doświadczeniem. Poczułem to przy tobie. Dzięki tobie. Cisza uzupełnia nasze przeżycia. Cisza jest budulcem, wzmacniającym nasze doświadczenia.

Twoje pocałunki wśród ciszy, wśród drzew, nad wodą. Jak mam je nazwać?
Podpowiesz mi?
Ja już nie potrafię nazwać uczucia, które temu towarzyszy. Ognia, żaru, spokoju, pewności, chęci trwania, działania. Budzącej się we mnie odwagi.
Niesamowite jest to, że czuję, że chcę się zmieniać w coraz lepszego człowieka, niż jestem. Dla siebie. I dla ciebie.
Rozumienie ciebie i siebie, coraz pełniejsze, jest bardzo ponadczasowe. Nie ogranicza nas w tym czas. Czas spowalnia, gdy nasze podświadomości są ze sobą.
Czułość i delikatność, chyba to nas tak naprawdę połączyło. Raczej dotychczasowy brak.

Fragment wiersza dla ciebie:

„Budząc się rano, skoro świt wstanie
przytulę mocno, zburzę twoje spanie
uśmiechnę się wesoło, cieplutko,
a ty rzucisz się na mnie rzutko.”

Całujesz, znów namiętnie mocno jakbyś nigdy tego nie miała. Zawsze pragnęła. Mam wrażenie przy tobie, że ja nigdy nie miałem takiej czułości. Nie wiem skąd takie jest we mnie uczucie. Kto je wyzwolił?
Jak je wyzwolił? Jakich czarów użył? Kto nas połączył? Co nasz połączyło?
Ty wiesz. Na pewno wiesz. Powiesz?

1 komentarz:

  1. Nie spodziewałam się, że w swoim życiu spotkam jeszcze kogoś, kogo pokocham.Mężczyznę wrażliwego, ciepłego, a zarazem bardzo męskiego. Z którym mogę zachwycać się pięknem przyrody i przy którym czuję się kobieco i bezpiecznie. Pamiętam, jak żartowałyśmy z koleżanką, że tacy mężczyźni już „wyginęli” Na szczęście jeden się uchował :) i to tuż pod moim bokiem .Czy to przypadek czy przeznaczenie? Czy przypadek rządzi życiem? Tak naprawdę nie chcę się nad tym zastanawiać. W tej chwili jest to bez znaczenia. Najważniejsze aby tego nie zaprzepaścić, bo to co nas łączy jest piękne i prawdziwe.

    Cieszę się każdą chwilą spędzoną z Tobą. Uwielbiam twoje pocałunki, pieszczoty i spojrzenia.

    Chcę się z Tobą śmiać i żartować. Chcę Ciebie całować w dzień i w nocy. W słońcu i w deszczu. Chcę być przy Tobie w chwilach smutnych i radosnych. Dzielić Twoje pasje. Wspierać Cię we wszystkim co robisz. Chcę Cie kochać.

    Powierzasz mi swoje najbardziej skrywane tajemnice, swoje myśli i uczucia. To znaczy, że ufasz mi bezgranicznie. Doceniam to i obiecuję, że nigdy nie zawiodę Twojego zaufania.

    Myślę, że jesteś moją bratnią duszą. Często rozumiemy się bez słów, odgadujemy swoje myśli. Rozumiesz mnie lepiej niż ktokolwiek inny.

    Masz piękną i wrażliwą duszę. Potrafisz wzruszać do łez. Nie każdy ma taki dar. Jesteś wyjątkowy. Jesteś mój.

    OdpowiedzUsuń