List - "Słowo "kocham" "

data publikacji: 10.10.2012

Słowo "kocham"

Dlaczego te słowo sobie mówimy?
Dlaczego te słowo w nas jest?
Czemu tak bardzo potrzebujemy takich słów?
Potrzebne jest to po to byśmy pamiętali. Nie zapomnieli i przypominali
sobie. Często tak jak trzeba. Często tak, jak ty potrzebujesz. Często
tak jak ja potrzebuję.
Pamięć taka powszednia, codzienna jest potrzebna dla związku. Pamięć
buduję następną pamięć. Taka reakcja łańcuchowa. Budowla z klocków,
budowla ze słów. Taka tylko nasza i dla nas.
"Kocham" to nie tylko"kocham".
To również: szanuję i rozumiem ciebie.
To również: pomogę, gdy poprosisz o pomoc.
To również: postaram się zrozumieć i będę prosić o zrozumienie.
To również: będę pamiętał, że ty pamiętasz.
To również: proszę, dziękuję...
To również: uśmiechnij się.
To również: ......

Więc powiedz mi, czy bez tego słowa można kochać?
Czy bez tego słowa można się kochać ?
Czy bez tego słowa można się całować?

Słowo "kocham" to również tęsknota. Czekanie, myślenie, wyobrażenie.
Tęsknota za: byciem blisko, za słowem i ciałem.
Tęsknota za: za czułością i uśmiechem.
Tęsknota za: czekaniem gdy się czeka.
Tęsknota za: za tym co jest i co ma być.

I czy wiesz, że jestem w tobie zakochany?
I czy wiesz, że słodziutko jest mówić tobie: "kocham" ?

1 komentarz:

  1. Pamiętasz, jak się bałam, że zbyt często wypowiedziane słowa "kocham cię" spowszednieją mi ? Stracą na znaczeniu?
    Już się tego nie boję.
    Powtarzasz mi je bardzo często i chcę, żeby już tak zostało.
    Chcę, żebyś wypowiadał je jak najczęściej.
    "Kocham " w twoich ustach brzmi bardzo szczerze.
    Jedno słowo, a ma tyle znaczeń
    W chwilach intymnych oznacza "pragnę cię"
    W chwilach zwątpienia "jestem z tobą"
    Gdy tęsknimy: "myślę o tobie"...

    Pamiętam twoje pierwsze wypowiedziane do mnie "kocham cię"
    Tak bardzo się bałeś..
    Czułam się wtedy wspaniale.
    Czułam, że mówisz to szczerze.
    Twoje oczy też to mówiły.
    Wspaniale jest być kochaną i móc odwzajemnić miłość
    Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń