Wiersz: "Uczyń mnie szczęśliwą"

Uczyń mnie szczęśliwą.

Czuję jak jesteś gorąca,
Twoje ciało do mnie woła,
Bym cię wziął i zaczarował -
Niech ta chwila nie ma końca.
Gdy zacząłem wreszcie pieścić
Twe zmysłowe piękne piersi
Rzekłaś: Uczyń mnie szczęśliwą,
Pokaż rozkosz mi prawdziwą.
W lokach ud twego zwieńczenia
Odnalazłem czar spełnienia,
Gdy zmysłowo wszedłem w ciebie;
Co się działo później, nie wiem,
I pamiętam tylko tyle,
Że to trwało wieczną chwilę,
Gdy mych zmysłów świat wirował,
Gdym w intymność Twą wędrował
I krzyknęłaś, a to słowo
Było zmysłów twoich mową,
W którym chciałaś zamknąć wszystko:
Rozkosz, szczęście, naszą bliskość.

autor: nieznany
P.S. Pamiętaj Miła, że także dla Ciebie świecą gwiazdy na niebie.
By rozpalać innych samemu trzeba płonąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz