List - "Opowiedz mi o swojej rozkosz?", "Tęsknota."

data publikacji: 08.09.2012

Opowiedz mi o swojej rozkosz?

Twoja rozkosz, twoja skrywana tajemnica, jaka jest?
Namiętność, którą czuję w tobie, pobudza strasznie moją wyobraźnię. Mam wrażenie, że wielki potencjał namiętnej energii jest skumulowany w tobie. Czeka na odkrycie, uwolnienie. Chcę odkryć w tobie tą energię. Sposób chodzenia zdradza twoją moc. Podniecasz mnie cały czas. Podniecasz mnie tak że się boję intymności z tobą. Jak bym miał naście lat. I był przed tym pierwszym razem. Twoja rozkosz, choć znam tylko namiastkę, zniewala mnie. W tym momencie jesteś na pewno nie królową a carycą moich pożądań, pożądań do ciebie.
Powoli dajesz mi swoją namiętność, niby już się cała odkryłaś, niby masz gotowość, a jednak jeszcze uciekasz. Może to jest twoja gra? Gra kochającej namiętność osoby. Tak samo jak mi brakuję czułej namiętności tak i tobie tego brakuje. Tęsknię, choć jeszcze nie znam. Dopiero zaczynam poznawać.

Tęsknota.


Tęsknota to czekanie. Intensywne, trochę bolesne. Żywa pamięć ostatniego spotkania, wszystkich spotkań. Oczekiwanie na tą samą atmosferę, te same uczucia, zapachy, barwy, dźwięki. Oczekiwanie na dłonie, oczy, usta, słowa. Mam duże poczucie wartości tej osoby za którą tęsknię. Wartości dla mnie i przebywania z nią.
Tęsknota za twarzą, za niepowtarzalnym sposobem patrzenia na mnie. Na dotyk, na gest. Tęsknota za niepowtarzalnym rodzajem szeptu, który już może się nie zdarzyć. Tęsknota za chwilą zawstydzenia, gdy w jednej sekundzie odmłodnieliśmy o tysiące lat.
Stęsknienie się za gestem prostym, tym najprostszym z możliwych. Pocałunkiem niewinnym, spleceniem rąk, trwaniem wiecznym. Stęsknienie za spojrzeniem, które daję odwagę, siłę, zabiera smutek. Spojrzeniem które mówi: „Jestem z tobą, nie bój się. Nie jesteś sam.”
Stęsknienie za twoimi wadami. Słabościami. Rozdrażnieniem, niekiedy. Za twoją innością. Za światem, który przynosisz ze sobą i w sobie. Ale i za radością twego rozśmieszania. Dziecięcością. Płochą i spontaniczną.

Tęsknie za tym czego jeszcze nie przeżyłem. Czym bliżej tym więcej się boję.
Pomóż mi, żebym bał się mniej. Ciekawy jestem twoich myśli, gdy tęsknisz.

Jak to przeżywasz? Jak sobie z tym radzisz?
Czy wzrasta w tobie czas oczekiwania?
Co czujesz jak czekasz?
I czy chcesz bardzo jak ja?


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim sposobem na tęsknotę są te cudowne listy i wiersze, które dla mnie piszesz.
    Czytając je, czuję Twoją obecność. Wzruszam się, uśmiecham, wspominam, czasami się zawstydzę.
    Czytam i Twój obraz staje się coraz bardziej wyraźny. Widzę jak na mnie patrzysz, raz czule z miłością, innym razem pożądliwie. Jak szukasz emocji w moich oczach.
    Widzę Twoje dłonie, które mnie tak czule pieszczą.
    Nie ma Cie przy mnie, a jednak jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj chlopak zmarl bardzo mi smutno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj chlopaka krzyska MIelnikiewicz mi zmarl tak cierpie

      Usuń