List - "Rzeczy ważne cz. 1"

data publikacji: 05.09.2012

Rzeczy ważne cz. 1

Przemijanie wszystkich ludzi dotyczy. Liczy się czas. Ten nie zmarnowany. Albo zmarnowany dla życia. Zmarnowany dla chwil. Tych jedynych, oczekiwanych i do końca pamiętanych. Czas, który pamiętamy jest naszą wartością. Pozwala iść dalej, bo wiem, że warto tych czasów mieć dużo.
Czas przemija, choć czasem wydaje się to niemożliwe. Czas potrafi przemijać nierówno. Raz przyspiesza, gdy się spieszymy. Zwalnia, gdy zwalniamy.
Czy na naszych spotkaniach się spieszymy?

Pamięć tego co przeżywany, stanowi o naszej świadomości przemijania czasu.
Z tobą nie chcę marnować czasu. Chcę go zwolnić. Zwolnijmy dla naszych chwil, dla lepszego przeżywania tego co piękne. Rozkoszujmy się naszymi chwilami. Poczujemy wtedy szczęście.
Z tobą chcę przeżywać szczęście. Przeżywać uczucie, namiętność, rozkosz. Przeżywać chwile.

Patrzę na Ciebie bardzo często tak jakbym widział Ciebie po raz pierwszy. Choć dokładnie nie pamiętam pierwszego razu.

Nie wiem, czy czujesz, że układamy nasz świat z chwil.
Takie nasze układanki z naszych spotkań. To jest bardzo piękne, takie nasze. Spowalniamy czas, są wolniejsze nasze myśli. Mamy czas, żeby poczuć się nawzajem. Nasze usta mają czas i nasze ręce też.
Twoje oczy codziennie są odważniejsze, piękniejsze dla mnie. Potęguje w tobie kobieca namiętność. Bardzo to mi się podoba. Stajesz się dla mnie kobietą. Ja dla ciebie mężczyzną. Marzenie kochania kogoś, urzeczywistnia się w twojej osobie. Moje marzenie. Czy również twoje marzenie?

„Tyle samotnych dróg musiałem przejść bez Ciebie.
Tyle samotnych dróg musiałem przejść by móc,
odnaleźć Ciebie tu.”
Pytania na dziś:
Czy na naszych spotkaniach się spieszymy?
Czy również twoje marzenie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz