List - "Końca nie może mieć nasza miłość."

data publikacji:  07.10.2012

Końca nie może mieć nasza miłość.

Tak trochę dziś to tobie i sobie napisałem. Mam małe marzenie, by ktoś
kiedyś zaśpiewał coś mojego.

tęsknię do twych dłoni,
tęsknię do ust twoich
dam ci tę piosenkę
byś mogła
tęsknotą swą kochać
kochać mnie

w ulewę dam parasol
z prostych słów zbuduję łódź
popłyniemy nią
na skrzyżowanie rzek
będę kochał cię
aż do końca wszystkich dróg,
będę kochał cię
aż do końca wszystkich rzek

Żadna miłość nie umiera do końca. Końca nie może mieć nasza miłość.

Każdy nasz dzień coś nowego przynosi i nasza znajomość jest
dynamiczna, choć może wydaję się, że tak nie jest, jednak cały czas
coś dodajemy do naszego świata, takie mam wrażenie.
Gdy piszemy i rozmawiamy to jesteśmy razem, czuję jak jestem z tobą
teraz razem i te "razem" na odległość jest też cudne. Cudne bo
jesteśmy i dziećmi i dojrzałymi ludźmi i jesteśmy sobie bardzo
życzliwi i kochliwi i namiętni i czuję twój szacunek do mnie.
Nie potrafiłbym ciebie teraz zranić, chyba, że nieświadomie.
Teraz jak działam to w myślach zastanawiam się co ty byś mi doradziła,
albo jak byś to oceniła. Nie boję się twojej krytyki bo wiem, że nie
byłabyś dla mnie złośliwa. Raczej merytoryczna.

Myślę sobie teraz, że nie jest nam nudno razem.
Dopóki nam nie będzie nudno będziemy razem ze sobą.
Niech nam nie będzie nudno ! Zadbajmy o to oboje.
To jest nasze "czarodziejstwo". Takie dla nas, naszych umysłów i ciał.

Motywuj mnie do działania. Takiego codziennego. Łatwiej wtedy jest mi.
Mój umysł zawsze potrzebował motywacji. Gdy nie miałem motywacji, nie istniałem, popadałem w marazm.
Jesteś moją motywacją. Kochanie to nie tylko westchnienia, uniesienia,
ale również praca. Taka nad miłością praca. By poznać lepiej,
zrozumieć, zaprzyjaźnić, zapamiętać do końca. Po prostu być w miłości.
Bardzo przyjemnie jest mi pracować nad miłością. Naszą miłością. Mam
wrażenie, że robię to już długo, tak długo, że początku już nie pamiętam.
Końca nie może mieć coś co nie ma początku.
Może naprawdę jesteśmy z innego wymiaru? Innej rzeczywistości,
"czarodziejskości".
To jest nasze "czarodziejstwo". Takie dla nas, naszych umysłów i ciał.

Świadomość, że również obok miłości czuję do ciebie przyjaźń, pozwala
mi na szczerość do ciebie. I pytania do ciebie. I odpowiedzi na
pytania, nawet te pytania, których nie zadajesz. Przyjaźń przy naszej
miłości jest bardzo ważna. O wielu rzeczach bym ci nie powiedział,
żeby nie przyjaźń do ciebie.
To jest nasze "czarodziejstwo". Takie dla nas, naszych umysłów i ciał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz