List - "Takie rozmowy dla nas"

data publikacji: 09.10.2012
 
Takie rozmowy dla nas.

Wiesz, czasami mam jeszcze wrażenie, że nie otworzyłaś mi swojego
świata. Może trochę, tylko trochę. Głęboko gdzieś jeszcze siebie
skrywasz. Tak czuje.
Myślę, że masz swój rytm, inny niż ja. Uczę się twojej osoby. Staram się uczyć.

Taki codzienny świat gna wokół nas. Cieszę się, że możemy razem przez
chwilę przystanąć. Powygłupiać się troszkę i poważnie pobyć. Kochać
się namiętnie, mocno. Ważne, że tak jest. Chwile nasze dla których
warto być wariatem. I choć "szalone dni za sobą mam" to nadal chcę być
niesfornym wariatem. Moja energia przy tobie rozwija się. Przemienia
się w inną, bardziej otwartą, mocniejszą i pełniejszą.

Lubię mówić z tobą. Najbardziej na poważne tematy. Wtedy nasze zdania
i słowa wypływają prosto z serca, prosto z duszy. Mają swoją moc. Dla
nas bardzo ważną, wartościową. W ten sposób uczymy się nawzajem
siebie. Poznajemy nasze dusze. Nasze energie.
Rozmawiaj często ze mną tak. Jest wtedy tak przyjemnie, budująco i
wspaniale. Brakowało dla mnie takich rozmów. Brakuje teraz też. Wciąż
brakuje.
Zadawaj mi dużo pytań, będę szukał odpowiedzi na nie. Dla ciebie. Dla mnie też.
To powinny być takie rozmowy dla nas. Byśmy nie zapomnieli co nas łączy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz