Wiersz: "Poczuj moje serce"

Poczuj moje serce.

Poczuj moje serce
- ono płonie.
Głęboko wewnątrz ...tęskni.
Wiem że to się zbliża.
---------------------------------
Ale czy tęsknię ?
Potrafię.. udźwignę..
zrozumiem?
---------------------------------
To strach nadchodzi.
Niepewność szarpie duszę
erotyzm ciało ... uwodzi.
Pytam siebie - muszę?
------------------------------
Muszę ?
Wiem że to się zbliża.
------------------------------
Nie jestem gotowa.
Nie umiem jeszcze
brakuje mi słowa
ale łamię się wreszcie.
---------------------------------
Ale czy jestem gotowa ?
Potrafię.. udźwignę..
zrozumiem?
---------------------------------
Pragnąc czuje dłonie
Chłód otacza je mroźnie
Jednak wciąż płonę
wilgoć wypełnia mnie ...groźnie.
---------------------------------
Wiem że to się zbliża.
---------------------------------
Wreszcie daję szczęście swe
by brać i serce drugie mieć
by tajemnice oddać me
by musieć i ciebie chcieć
---------------------------------
Ale czy mieć ?
Potrafię.. udźwignę.. zrozumiem?
---------------------------------
Dotyk warg przenika
serce  znów płonie!
Dreszcz podnieca ..ciało tętni.
Daj mi swe dłonie!
---------------------------------
Podnieca ?
Wiem że to się zbliża.
---------------------------------
Słodkość czuję .. pożądania
już ..wiem .. już .. uniesienie
szczęście brania i dawania
zapomnienie i znów pragnienie.
---------------------------------
Teraz boję się.
Ale ..potrafię.. udźwignę.. zrozumiem!
Bo b..... k...... c..!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz