List - " Moja bliskość do Ciebie."

data publikacji: 12.09.2012

Moja bliskość do Ciebie.


Czym ona jest? Jak się objawia i jak smakuje? Jakie kolory przedstawia? Stan bliskości z tobą.
Gdy trzymam ciebie za rękę, a ostatnio to właściwie ty mnie trzymasz, to zastanawiam się dlaczego jest mi wtedy dobrze? Bezpiecznie, spokojnie. Ładnie się wtedy czuję wewnątrz.
Wiem, że jesteś wygłodniała bliskości. Ja też. Odkryliśmy siebie nawzajem. Odkryliśmy naszą bliskość. Mam wrażenie, że ten „dar” nas trochę zaskoczył i uradował. Teraz mamy codzienny nasz „trud” radowania się sobą.
Bliskość jest źródłem naszego wspólnego bezpieczeństwa.
Jak ciebie nie ma też czuję bliskość. Mam ją przy sobie, wystarczy, że pomyślę. Pomyślę o tobie.
By czuć bliskość nie wystarczy przecież być obok ciebie. Trzeba coś jeszcze mieć. Trzeba być wypełnionym i przepełnionym energią bliskość. Taką nie uchwytną, niewytłumaczalną, niepojętą. Bliskość żyje swym szczególnym czasem, jakby była „kosmicznie” wieczna.
To ile lat „świetlnych” się już znamy ?
Jest intensywna, szczególnie teraz gdy ciebie powoli poznaję.
Wciąż powoli.
Zastanawiam się czy ja umiem, potrafię ofiarować tobie swoją bliskość?
I, czy umiem docenić twoją bliskość do mnie?

Myślę, że poczucie bliskości to mozolna praca. Istota i rezultat przyjaźni i miłości.
Rodzaj łaski, nadzwyczajny dar.

Bliskość jako oddanie się naszych ciał. Oddanie się dla wspólnej rozkoszy. Bliskość w rozkoszy. Marzę by czuć ciebie w rozkoszy, w uniesieniu namiętnym. By poczuć tą bliskość w tobie, z tobą, we mnie.
Oddawaj mi więcej swojej namiętnej bliskości.

Pytania na dziś:
Zastanawiam się czy ja umiem, potrafię ofiarować tobie swoją bliskość?
I, czy umiem docenić twoją bliskość do mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz