List -"Pragnę ciebie w swoim sercu zatrzymać."

data publikacji: 01.10.2012

Pragnę ciebie w swoim sercu zatrzymać.

"Uczę się ciebie na pamięć
niecierpliwymi palcami, rozpaczliwie na pamięć
Szeroko zamkniętymi oczami czytam zachłannie od nowa
Całego zdanie po zdaniu " - Łzy.


Pragnę ciebie w swoim sercu zatrzymać, jak najwięcej, jak najdłużej.
Pustka codzienna przemija, odkąd jesteś moim duchem. Rozmawiam z tobą,
mówię do ciebie, radzę się i zastanawiam co myślisz.
Szukam w tobie swojej mądrości i swego ja.  Odniesienie się do ciebie
daje mi poczuciem, że nie jestem sam. Ze swoim trudem i swoim
marzeniem. Także tym nie ujawnionym.
Przemijanie jest nieuchronne. Potrzebne by teraz trwać. Przemijając
mam świadomość, że zmieniam się, że dojrzewam, że staję się
pełniejszy. Chcę tego.
Świadomość twego ja i mego przy tobie jest bardzo piękna. Nie
przeżywałem takiej świadomości nigdy. Nigdy nie byłem tak dojrzały jak
teraz. Przy tobie i przy twoim do mnie uczuciu. Potrafisz dostrzec to
czego ja potrzebuję. I dajesz mi to, nie oczekując nic w zamian. Nie
licytujesz się swoim uczuciem do mnie.
Dajesz i widzę radość w tobie, że tak czynisz. Proste, uczciwe,
szczere. I najpiękniejsze.
Nie potrafię ocenić czy zasłużyłem na coś takiego, czego doświadczam
przy tobie. Gdy jesteś i gdy ciebie nie ma i gdy mówisz i gdy
milczysz. Jesteś dla mnie, takie mam przeświadczenie. Ja chcę być dla
ciebie. Może jesteś snem, może niespełniony marzeniem, może moją wiarą
w szczęście, ulotne, chwilowe? Może ? Bądź proszę.
Moim objawieniem jesteś. Natchnieniem.
Przy tobie mogę się beztrosko śmiać.
Pamiętam wciąż na gorąco nasze pocałunki, nasze przytulenie.
Pamiętam nasze podróże.
Przy każdym naszym spotkaniu na nowo się w tobie zakochuję.
Czekałem na ciebie w każdym moim samotnym śnie.

W każdą noc, gdy nie mogę spać,
lecę do ciebie i szepczę ci to co czuję.
W każdą noc, gdy nie mogę spać,
lecę i kocham się z tobą czule.

Fragment "Brzozy":

Brzozy na polanie czekają samotnie
na przytulanie, jest im bardzo smutnie,
nikt nie chce opiekę nad nimi roztoczyć
są piękne, potrzebują marzyć by wierzyć.

..............................
.............
pisz do mnie to co chcesz, to co czujesz, pisz....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz