List - "Ważne rzeczy i nie gniewaj się."

data publikacji: 02.10.2012

Ważne rzeczy i nie gniewaj się.

Zastanawiam się, kiedy ciebie bardziej kocham. Czy gdy jesteś przy
mnie? Czy jesteś ale nie możesz być dla mnie? Czy wtedy gdy jesteśmy
daleko od siebie?
Czy w ogóle miłość jest raz większa, a raz mniejsza?
Nie wiem. Żyje ciągle w uniesieniu miłosnym w stosunku do ciebie.
Podoba mi się to. Jest mi z tym dobrze. Czuję szczęście i czuję coś
niezwykłego. Jeżeli umiesz  czarować to zaczarowałaś skutecznie.
Proszę nie przestawaj ze swoimi czarami. Doskonal je. Cudownie jest
gdy jesteś, gdy ciebie nie ma i gdy myślę o tobie, choć jesteś daleko.

Staram ci się prosto wyrażać to co czuję i myślę i wciąż mam obawy czy
to ciebie nie przeraża. Nie powoduję strachu, niepewności. Nie
potrafiłbym już inaczej do ciebie pisać i mówić. Dużo szczerości
swojej już ci przekazałem.
Szukałem takiej osoby do której mógłbym tak pisać, mówić.

Jest jeszcze gdzieś we mnie obawa, nie gniewaj się, że nie potrafisz
zrozumieć mojego ja. Już bardzo wiele rozumiesz z mojego ja. Nikt tak
nie zrozumiał jak ty. Przy tobie poznaję też samego siebie.
Chciałbym umieć ciebie zrozumieć, pojąć. Ucz mnie tego. I nie gniewaj
się jeżeli coś za szybko mi nie wychodzi. Ucz i ukierunkowuj.
Rozumiejąc się siebie nawzajem będziemy bardziej spokojni siebie.
Naszych uczuć. Tak myślę, że jest to ważne. Jedno z ważniejszych
rzeczy.

Pożądanie ciebie jest we mnie duże. Chyba zawsze tak było odkąd moje
zmysłu zaczęły się tobą interesować. Nie gniewaj się, że tak jest. Ale
tak jest. I chcę żeby było. Niech trawa dla ciebie i dla mnie. Jest to
też ważne. Powinno być ważne. Pożądam ciebie taką jaką jesteś. Jest to
też ważne. Dla mnie ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz