List - " Nasz czas i moja samotność."

data publikacji: 11.09.2012

Nasz czas i moja samotność.

Nie wiem czy czujesz, że teraz jest nasz czas. Ja tak czuję. Pragnę każdej chwili z tobą. Różnie spędzonej. W milczeniu, w rozmowie. W pocałunkach, w przytuleniu, w dotykaniu ciebie. I mnie przez ciebie.
W patrzeniu w tobie w oczy i czuciu, że czas  przystaje, zwalnia.

„Nie bójmy się swych ciał
niech się nasycą głodne oczy
rękom swobodę węży daj...”

„Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty.
To też nie diabeł rogaty. „

Wczoraj wspomnieliśmy o samotności. Mojej i twojej. Kiedyś była we mnie zawsze. Teraz zdarza się w postaci chwili. Resztę samotności wypełniasz ty. To nie zmiana ilościowa, to zupełnie inna jakość, radosna jakość.
Ponieważ lubię dobre towarzystwo, zawsze lubiłem – najlepiej czuję się gdy jestem sam na sam ze sobą. Moja samotność to niemożność zrozumienia innych i zaakceptowania. Ciebie akceptuję i chcę zrozumieć. Pragnę się ciebie nauczyć i ciągle uczyć.
Moja samotność to wynik przeświadczenia, że nikt nie chce, ani nie potrafi mnie zrozumieć.
Moja samotność to też ucieczka. Pewnie też jakiś kompleks ukryty niższości, mojej niższości. Brak odwagi i pokory.
Wydaję mi się, że szukałem innej samotności, cudzej samotności. By móc ofiarować swoją samotność, swój czas, swoją obecność.
Samotność w sukcesie, w powodzeniu. Jakże dokuczliwa, uwierająca. Nie mieć się z kim podzielić swym osiągnięciem. Jakże gorzki sukces, jałowy.
Bycie samemu jako wybór. Od czasu do czasu. By przystanąć, by pomyśleć. Nabrać dystansu. Jeszcze raz zweryfikować moje sumienie, moje ja.

Taki jestem. Może tego nie widać. Może tego wcześniej nie widziałaś.

Dziś nie zadam ci żadnego pytania. Ty możesz zawsze zadawać pytania.

„Bywa że nie jestem szczery
Czasem zwyczajnie kłamię
Jestem próżny, pazerny
Dbam tylko o swoje cztery litery
Bywam małostkowy
Cyniczny i bezduszny
Osądzam bez litości
Bez serca i miłości

Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy
Chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei
Tak jak Bolek i Lolek
Tytus, Romek i Atomek
Dzieci z Bullerbyn
Tomek na tropach Yeti
Tak jak król Maciuś pierwszy
Asterix i Obelix
Jak załoga G
McGyver i Pippi

Miewam nieczyste intencje
Łamię własne zasady
Jestem niekonsekwentny
Drażliwy i nieznośny
Nie potrafię słuchać
A sam bez przerwy gadam
Jak bym istniał tylko ja
A światem rządził szatan

Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy
Chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei
Tak jak Bolek i Lolek
Tytus, Romek i Atomek
Dzieci z Bullerbyn
Tomek na tropach Yeti
Tak jak król Maciuś pierwszy
Asterix i Obelix
Jak załoga G
McGyver i Pippi ..”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz